Mениджъри на компании от групата на ЧЕЗ в България и бизнесмени от София и Перник се събраха вчера на специална среща. На нея бяха поставени въпрови като либерализацията на пазара на електроенергия, изкупуването на съоръжения и присъединяването към електроенергийната мрежа. По време на срещите мениджъри и експерти на ЧЕЗ дадоха над 50 индивидуални консултации по конкретни въпроси и казуси.
„Благодаря на всички за интереса и участието в срещите. За нас това е ценна обратна връзка от нашите клиенти, която ни помага да намираме най-добрите решения за оптимизиране на работата ни и да подобряваме качеството на обслужването. Това е нашата стратегическа цел в продължение на повече от осем години. Надявам се настоящата инициатива да постави началото на нова и успешна традиция, която да улесни комуникацията с нашите клиенти", каза Цветомир Ралчев, ръководител направление „Реализация на обновяване, ремонти и нови присъединявания" в „ЧЕЗ Разпределение България".
Срещите на ЧЕЗ с бизнеса от София и Перник са част от инициативата на ръководството на ЧЕЗ в България за подобряване на комуникацията с деловите среди. Началото й бе дадено през първите дни на юни със срещи в Кюстендил и Благоевград. Впоследствие бяха проведени разговори в Плевен, Ловеч, Враца и Монтана.
С цел подобряване на комуникацията с клиентите си, през последните месеци компаниите от групата на ЧЕЗ предприеха редица инициативи. През март бе създадена първата в България институция енергиен омбудсман, чиято основна функция е да улесни диалога между дружествата на ЧЕЗ и техните битови клиенти. Омбудсманът разглежда казуси, в които клиентите на ЧЕЗ се останали неудовлетворени как техните въпроси са били решени от търговските дружества на компанията - „ЧЕЗ Електро България" и „ЧЕЗ Разпределение България".
През май тази година бе създаден потребителски съвет с участието на представители на неправителствени организации и на ЧЕЗ в България. Целта му е да анализира най-добрите практики в обслужването и да препоръчва конкретни мерки за оптимизиране на процеса в България.
Коментари