Спонсорирането на Олимпийските игри в Рио бе правилно решение. Това заяви изпълнителният директор на автомобилната компания Nissan Карлс Гон след оповеставяне на данните, че продажбите на коли с марката в Бразилия са намалели.
Според Гон е имало нужда бразилският пазар да се запознае много по-подорбно с продуктите на компанията, съобщава BBC.
Когато Nissan взе решение да спонсорира Олимпиадата, в Бразилия се продаваха по 3,8 млн. автомобили на година. Последвалата рецесия обаче свали броя им до 2 млн. годишно.
„Това несъмено беше правилно решение. Идеята бе да направим Nissan по-разпознаваема марка там, а целта ни – да увеличим продажбите си на местния пазар с меджу 3 и 5%“, категоричен е Гон.
Като част от партньорството Nissan са осигурили 5000 коли за Игрите, автомобили са били дадени и на бразилските атлети. Рекламно лице на марката от 2012 г. насам пък е легендарният спринтьор Юсеин Болт.
31-ите Олимпийски игри започват тази вечер в Рио де Жанейро. Откриването ще бъде на стадиона „Маракана“ в 02:00 ч. българско време.
Коментари