Nissan: Не съжаляваме, че спонсорираме Олимпиадата в Рио


Nissan: Не съжаляваме, че спонсорираме Олимпиадата в Рио
Снимка: Getty Images/Guliver

3518

Спонсорирането на Олимпийските игри в Рио бе правилно решение. Това заяви изпълнителният директор на автомобилната компания Nissan Карлс Гон след оповеставяне на данните, че продажбите на коли с марката в Бразилия са намалели.

Според Гон е имало нужда бразилският пазар да се запознае много по-подорбно с продуктите на компанията, съобщава BBC.

Когато Nissan взе решение да спонсорира Олимпиадата, в Бразилия се продаваха по 3,8 млн. автомобили на година. Последвалата рецесия обаче свали броя им до 2 млн. годишно.

„Това несъмено беше правилно решение. Идеята бе да направим Nissan по-разпознаваема марка там, а целта ни – да увеличим продажбите си на местния пазар с меджу 3 и 5%“, категоричен е Гон.

Като част от партньорството Nissan са осигурили 5000 коли за Игрите, автомобили са били дадени и на бразилските атлети. Рекламно лице на марката от 2012 г. насам пък е легендарният спринтьор Юсеин Болт.

31-ите Олимпийски игри започват тази вечер в Рио де Жанейро. Откриването ще бъде на стадиона „Маракана“ в 02:00 ч. българско време.

Още от Автомобили


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички