Автомобилният производител BMW планира да засилва продажбите на електрически и хибридни превозни средства с по 30% всяка година до 2025 г. Това предаде Bloomberg.
Концернът измести целта си за пускане на пазара на 25 електрически и хибридни автомобили с две години до 2023 г., следвайки плановете на други компании като Volkswagen AG за спазване на затягащите се регулации по отношение на замърсяването от транспортния сектор.
Това поставя пред BMW целта за продажба на близо 700 хил. електрически превозни средства до 2025 г.
Компанията в момента предлага един модел, захранван с електричество от батерии, който излезе на пазара още през 2013 г. По-късно през тази година компанията ще пусне и още един електрически модел – Mini.
BMW е продалa 142 хил. електрически и плъгин модели през 2018 г., което е увеличение от 38%. Търсенето през тази година обаче се забавя, сочат данните.
Коментари