Националната агенция по приходите (НАП) стартира информационна кампания "Къде е Бончето", за да насърчи гражданите да изискват касови бележки при всяка покупка на стока и услуга.
Чрез специална Facebook страница обществеността ще бъде информирана за ползите от изискването и съхранението на касовите бележки. В кампанията ще участват и много популярни личности, които ще споделят мотивите си защо винаги изискват фискални бонове и какви ползи им носи това.
Над 2.5 млрд. касови бележки са отчетени в НАП през последната една година, а 150 000 граждани ползват мобилното приложение на НАП, с което могат да сканират QR кода на всеки фискален бон и да проверят дали е истински.
-
Големите магазини се отказват от хартиените касови бележки
Електронни касови бележки ще заменят хартиените в големите т...
виж още
В последните години НАП отчита трайно увеличение на доброволното спазване на данъчно-осигурителните изисквания, като приходите от данъци и осигуровки за 2020 г. достигнаха 25 млрд. лв. – с над 700 млн. лв. повече от планираното, подчертават от приходната администрация.
Коментари