Вече само с един клик в електронния портал ОББ Онлайн бизнес клиентите на ОББ могат да получат информация за всички активни потребители в онлайн банкирането си. В новото меню Администрация клиентите разполагат със списък на всички активни потребители в онлайн банкирането на фирмата, имат информация за менютата, до които тези потребители имат достъп и могат, при нужда, да прекратят изцяло достъпа им до ОББ Онлайн.
Достъпът до всички подсекции в новото меню Администрация може да бъде заявен чрез подаване на Карта за промяна на данни за онлайн банкиране, както в клон на банката, така и директно онлайн в ОББ Дигитален портал – през меню Дигитални заявки в ОББ Онлайн.
Всички тези операции, досега бяха свързани с изрично посещение в банков клон и предоставянето на допълнителни документи. Сега, тази информация е на разположение 24/7, а инструкциите се изпълняват автоматично.
Друга полезна функционалност стартира от началото на 2022 г. с възможността бизнес клиентите на ОББ да могат бързо и лесно да подписват през мобилния си телефон документи, които са създали в онлайн банкирането си (ОББ Онлайн). Новата функционалност може да се достъпи през приложението за мобилно банкиране ОББ Мобайл >> меню Плащания >> меню Документи за подпис.
Подписването в ОББ Мобайл позволява да се излъчват лесно избрани от клиентите единични преводи, да се подписват едновременно в пакет до 5 документа и да се достъпва добре структурирана информация за чакащи/подписани документи на база зададени от клиентите филтри. След като документът/ите е/са подписани чрез Лицево разпознаване/Пръстов отпечатък или ПИН, клиентите са пренасочени към резултатен екран, а статусът на документа/ите може да бъде видян в раздел „Подписани“.
Подписването през мобилен телефон на платежни документи, създадени в онлайн банкирането е функционалност, търсена и чакана от бизнес клиенти на банката. Затова говорят и високите нива на използване. В първите дни от старта на услугата, близо 2 000 превода са подписани през ОББ Мобайл.
След пускането през миналата година на двата портала за бизнес клиенти на ОББ, обединяващи почти всички некредитни продукти и услуги за тях, както и пълната гама от инструментите на търговско финансиране, банката наблюдава всеки месец увеличение както на броя на клиентите така и броя на заявките през тях. Двата портала са интегрирани в ОББ Онлайн (в меню Дигитални заявки), което го прави своеобразен виртуален хъб за бизнес клиентите на банката.
Коментари