Екипът на “KBC Time Centre“ е първият сертифициран за висока компетентност от Теменос – един от водещите доставчици на банков софтуер в световен мащаб. Сертификатът, който е резултат на обстоен и продължителен одит, беше връчен официално в офиса на KBC Global Services в София.
Надя Владимирова-Христова, управител на KBC Клон България, откри церемонията по връчване на сертификата и приветства официалните гости на събитието – Петър Андронов, председател на Надзорните съвети на ОББ и KBC Банк и главен изпълнителен директор за международните пазари на KBC Груп, Том Де Вите – генерален мениджър „Международни пазари“ в KBC, част от BEAT екипа на KBC, Джим Фицджералд, акаунт мениджър на Теменос и др.
„Гордея се със специалиститена “KBC Time Centre“. Без съмнение този сертификат е признание за високия им професионализъм и е резултат както на техните непрестанни усилия, така и на подкрепата и сътрудничеството, които получихме от екипа на Теменос. Благодарна съм и на клиентите, които ни подкрепят със своята лоялност и неизменно доверие.“, сподели Надя Владимирова-Христова по време на официалната церемония.
“KBC Time Centre“ е център за предоставяне на ИТ услуги на банките от KBC Груп в Унгария (K&H), Словакия (ČSOB), Ирландия (KBC Bank Ireland) и България (ОББ) и официално започна своята дейност в София през 2019 г. Центърът осигурява работа на ИТ специалисти в България, които се занимават с внедряване, поддръжка, разработване и опериране на основната банкова система Т24 на Теменос. Създаването на центъра е в синхрон с търсенето на синергия между отделните държави, в които КВС развива дейност.
Коментари