С постоянния си стремеж да съдейства на местните предприемачи да постигнат успех в дигиталната икономика и да стимулира ефективно развитието на електронната търговия в региона eMAG вече предлага още една опция за отключване на потенциала на трансграничните онлайн продажби. Новата програма позволява на българските търговци в платформата лесно и професионално да разширят бизнеса си в eMAG Marketplace Румъния, като по този начин придобиват конкурентно предимство, изграждат международна клиентска база и полагат основите за дългосрочен успех на бизнеса им. С над 5 милиона клиенти eMAG Румъния е един от важните фактори в електронната търговия в региона – от над 20 години румънците познават онлайн платформата, която беше отличена за най-ценен румънски бранд през 2022 г. от Brand Finance*.
„Международната експанзия е важна стъпка за всяка компания и включвайки се в трансграничната ни програма, българският бизнес може почти мигновено да се позиционира в съседна Румъния, с население от над 19 милиона души. Това е отлична възможност за местните търговци да се възползват от технологията и програмите, които сме разработили, за да помогнем за растежа им, и да използват максимално възможностите, които електронната търговия предоставя в целия регион“, каза Силвиу Гугуи, управител eMAG България.
eMAG внимателно са анализирали и адресирали специфичните предизвикателства, идващи с трансграничното разширяване на онлайн продажбите, като езикова бариера, куриерски услуги и обслужване на клиенти, логистика и фулфилмънт, регулации. В новата им програма са интегрирани решения, които ще помогнат на българските предприемачи да менажират тази важна стъпка, извеждаща бизнеса им на изцяло ново ниво.
Документацията на всички допустими продукти в портфолиото на българските търговци, участващи в трансграничната програма eMAG, може да бъде преведена автоматично безплатно; на търговците ще бъде предоставен списък с трансгранични куриерски компании, интегрирани в платформата eMAG Marketplace България, които могат да доставят от техния склад до краен клиент в Румъния; и обслужването на клиенти се предоставя от eMAG на румънски език, докато българските търговци получават съдействие на български в центъра за съобщения.
За по-нататъшно улесняване на процеса, eMAG Румъния ще създаде акаунти в своя Marketplace за участващите български търговци и ще сключи договори с тях – като предостави лесни стъпки, които да следват, за да се регистрират за достъп до новия пазар. Информацията между платформите ще бъде синхронизирана, така че всички детайли и инструменти да са достъпни на едно място.
С инвестиции в международна експанзия на стойност шест пъти повече от предходната година, насочени към логистика, подобряване на услуги и разнообразяване на офертите, на групово ниво eMAG потвърждава своя ангажимент и доверие в потенциала на региона.
В България eMAG оперира от 11 години, през които инвестира в услуги с добавена стойност, предназначени да помогнат на клиентите да спестяват време и пари. eMAG Marketplace България предоставя на повече от 8000 Marketplace търговци канал за продажби в страната и чужбина, достигайки до милиони потенциални клиенти.
* Brand Finance оценява силата и стойността на повече от 5000 глобални марки всяка година. Повече за класацията за Румъния за 2022 г. можете да намерите на чуждестранния сайт: https://brandirectory.com/rankings/romania/, а за методологията тук: https://brandirectory.com/methodology
Коментари