Онлайн платформите за спортни залози и казино игри започват да се увеличават. Не е трудно да открием, че макар и повечето платформи да започват да се конкурират, често присъстват някои основни изисквания. Едно такова например може да е правенето на регистрация в Bwin и стъпките, които трябва да се направят. Защо даваме пример с този бранд обаче? На първо място ще открием, че това е оператор с особена история – може би един от първите в Европа, който вижда потенциала на интернет.
Лицензиран е не само за родния пазар, но и за редица други в Европа, като опитът може да се забележи в годините, когато започнаха да се въвеждат и допълнителни функции за по-добра игра, редуциране на риска и много други. Следвайки всички законови разпоредби, аудиторията не може да използва нито една от наличните промоции, докато не се извърши регистрация. По този начин един клиент може да се легитимира като пълнолетен и отговарящ на изискванията за забавление с хазартни игри и спортни прогнози.
Как обаче се прави регистрация и защо често това се среща като един особено труден процес. Колкото и странно да е, това не е чак такова изпитание. На първо място ще открием, че процесът може да се извърши през стандартен компютър или евентуално през телефон, използвайки се мобилно приложение на бранда, както и мобилна версия на сайта. Какво изисква най-често брандът? Три имена, предоставяне на ЕГН, адрес, телефон за кореспонденция и други и най-често съгласяването с общите условия. Стъпките могат да се извършат през един от посочените методи за влизане в платформата – сайт, мобилен телефон или таблет – няма разлика относно изискванията.
Преди да стигнем до заключението, че това е твърде много лична информация, не трябва да забравяме, че личните данни не са изисквани от самия букмейкър, а от законодателството, което трябва да знае, че клиентът отговаря на посочените изисквания. Какво се случва с личните данни? Ако разгледате предоставения лиценз за опериране в страната, може спокойно да забележите, че този оператор няма право да предоставя данни на трети лица, да ги продава или да споделя каквото и да било относно практиките на клиента.
Това включва направени депозити и инкасирани печалби. Единственото изключение в този случай, са институции като ДАНС и НАП, които имат право да поискат такава информация при наличието на съмнения и нарушаване на някои конкретни закони. Във всеки друг случай, клиентът е не само защитен от комисията по хазарта и производните, но и от европейския закон GDPR.
Сигурно изглежда дори странно как един букмейкър е длъжен да постигне точно толкова високо ниво на сигурност, но не трябва да забравяме, че все пак тук се говори за правенето на депозити, предоставянето на много ценна и важна информация. Точно по тази причина и отговорността става изключително висока, но генерално, това са основните стъпки за правенето на регистрация. Съществува една последна, която ще изисква от клиента да предостави на оператора документ за самоличност. Той може да бъде изпратен под формата на снимка. Тази стъпка е необходима, особено след като в днешно време регистрация може да се направи от всеки един човек.
Реално не трябва да забравяме и още една подробност, докато в платформата можем да открием редица възможности за забавление, както и огромно портфолио от спортни дисциплини, брандът има още едно изискване – отговорната игра. Противно на очакванията, тук няма да открием никаква гаранция за успех, а само шанс. Това означава, че винаги трябва да бъдем разумни, когато изберем определена прогноза.
Коментари