Лидл България продължава своята устойчива експанзия и планира откриването на 8 до 10 нови магазина през календарната 2024 г. Това разширяване на търговската мрежа на веригата е свързано и с разкриването на близо 200 нови работни места. Други 90 места ще бъдат разкрити в обектите по морето през лятото, когато натоварването се увеличава значително.
„Основен приоритет за Lidl са нашите клиенти и всичките ни усилия през 2024 г. са насочени към тях и всичко онова, от което имат нужда. Затова, чрез нови магазини и модернизиране на вече съществуващите, ще им осигурим повече удобни и близки локации, с достатъчно паркоместа. Ще се погрижим пазаруването във всички наши магазини, не само в новите, да бъде още по-лесно и приятно, а асортиментът от продукти да е представен още по-удобно за клиента. Ще осигурим достъп до повече продукти с високо качество на изгодни цени, произведени по отговорен и устойчив начин. Така даваме на потребителите повече възможности за умно пазаруване или т.нар. smart shopping“, заяви Бисер Инчовски, управител „Централизирани дейности“ на Лидл България.
През 2024 г. новите магазини, които Lidl планира да разкрие, са както в големи градове като София, Русе, Бургас, така и в по-малки, в които до момента веригата не е присъствала – Лом, Каварна, Карнобат и др. Във всеки нов обект компанията инвестира средно 14 млн. лв.
Разширявайки своята търговска мрежа, компанията разширява и своя принос към икономиката на страната и оказва значителен ефект върху регионалните пазари на труда. По данни на Института за пазарна икономика, за последните няколко години средната месечна заплата в компанията е с около 50% по-висока от средната работна заплата за страната и между 70 и 80% над тази в сектора за търговия на дребно. Още по-значими са тези разлики в по-малките градове.
За модернизиране и подобряване на клиентското изживяване в настоящите си обекти, както и за повишаване на енергийната ефективност, през 2024 г. компанията ще инвестира близо осем пъти повече средства в сравнение с предходната година. Новите инвестиции предвиждат различни дейности по реновиране и модернизация на оборудването, каси на самообслужване, изграждане на фотоволтаици и др.
Тези модернизации на инфраструктура и оборудване целят основно да доведат до още по-добро и удобно излагане на продуктите, в това число и новите такива. Сред тях са разширен рибен и суши асортимент, нови печива с квас от „Фурната на Lidl”, още разнообразие от плодове и зеленчуци с безкомпромисен контрол на качеството и проверка за над 700 вида остатъци от пестициди, високо протеинови продукти, колбаси по чиста рецепта, био артикули, печен ябълков чипс и др. Всички те са подбрани и разработени от търговския отдел на компанията с много грижа и внимание след строга селекция по критерии като качество, устойчивост, подходящи за здравословно и балансирано хранене и др.
Коментари