Споделяме с Facebook много лична информация за себе си, включително дали имаме връзка или сме сами. На база различни данни от социалната мрежа например са установили, че след като даден човек се раздели с половинката си и смени своя статус на "Single", посещенията в профила му се увеличават.
Именно заради това от Facebook решават да използват трудните моменти след раздялата на потребителите, за да помогнат на рекламните си партньори да достигат до по-голяма аудитория, предаде Mashable.
Специално проучване проведено в Холандия, Франция, Полша и Великобритания разкрива как се държат хората след като се разделят с любимия човек. Данните показват, че приблизително 75% от тях започват по-активно да комуникират с приятелите или членовете на семейството си в социалната мрежа.
Хората, които остават сами, са с 25% по-склонни да се интересуват от ваканция или пътуване, в сравнение с обвързаните потребители. Тази информация се предоставя от Facebook на нейните рекламни партньори, за да може те да допринесат по най-добър начин за възстановяването на потребителите в тежките моменти след приключване на дадена връзка.
Пазаруването на нови дрехи и продукти в интернет, а също и дълга почивка на екзотично място, са добри терапии в такива ситуации.
Коментари