Повечето събеседвания за нова работа протичат по един и същ начин – къде сте работили, защо напуснахте, кои са силните и слабите ви страни, какви са очакванията ви... Някои от големите шефове в бизнеса обаче имат по-нетрадиционен подход. Те искат да научат нещо повече за кандидата от това, което вече могат да прочетат в автобиографията му, пише Business Insider. Вижте какви въпроси задават някои от най-известните имена в бизнеса, когато провеждат интервюта за работа:
Ричард Брансън, създател на бизнес империята Virgin: “Какво бихте искали да включите в CV-то си, но не сте успели?“
Тони Сие, шеф на Zappos: “По скалата от 1 до 10 колко странен сте?“
Лазло Бок, HR шеф в Google: “Дайте ми пример за проблем, на който сте намерили аналитично решение.“
Джеф Хейдън, изпълнителен директор на HootSuite: “Каква е Вашата суперсила? А кое животно отговаря най-добре на същността ви?“
Карън Дейвис, вицепрезидент на Hasbro: “Коя е любимата ви мисъл?“
Джени Минг, изпълнителен директор на Charlotte Russe: “Разкажете ми за провалите си.“
Ашли Морис, шеф на Capriotti's Sandwich Shop: “Какво ще направите в случай на зомби апокалипсис?“
Брад Джеферсън, изпълнителен директор на Animoto: “Какво Ви мотивирате да ставате сутрин от леглото?“
Питър Тийл, съосновател на PayPal: “Кажете ми нещо, което е вярно, но с което почти никой не се съгласява.“
Коментари