Носителят на Oscar Брад Пит тръгна по стъпките на своя приятел и звезда на марката Nespresso - актьора Джордж Клуни, като подписа договор с италианския производител на кафемашини De'Longhi, който го нае за ново лице на марката, се казва в изявление на компанията. Кафето намалява риска от заразяване с Covid-19
Акциите на De’Longhi се повишиха с 1,9 % на Миланската фондова борса малко след съобщението и сега са на стойност 39,48 евро.
Италианската компания за производство на домакински уреди обяви, че е стартирала международна кампания за своята марка кафемашини с видеоклип, режисиран от режисьора на филма "Ла Ла Ленд" Деймън Шазел, а главен актьор е Пит.
-
Кафето намалява риска от заразяване с Covid-19
Редовната консумация на кафе намалява вероятността от заразя...
виж още
Операторът Лайнъс Сандгрен отговаря за артистичната визия на кампанията, а музиката е написана от Джъстин Хоровиц, известен с дългогодишното си сътрудничество с Шазел. Всеки от тях е награден с Oscar.
Снимките и видеоклиповете са заснети от Лахлан Бейли, австралийски фотограф, чиято работа се използва от марки като Calvin Klein, Ralph Lauren, Armani и Jimmy Choo.
„Нашата група отбеляза голям бизнес бум през последните години и в това разширяване сегментът на домакинските еспресо машини зае централно място“, каза изпълнителният директор на De'Longhi Масимо Гаравала, предаде БГНЕС.
„Ето защо вярваме, че Брад Пит е идеалният посланик на нашата марка и правилният човек, който да разкаже нашата история на останалия свят. Той е популяризатор на духа на De'Longhi - смел, световноизвестен и признат, и в същото време изискан и елегантен", каза Гаравала. Кафе топи замръзналите улици на Краков
De’Longhi отчете двуцифрен ръст на приходите миналата година, тъй като карантината увеличи търсенето на кафемашини, прибори за готвене и климатици. Приходите от продажбата на домакински еспресо машини представляват повече от половината от продажбите на De’Longhi.
Коментари