Постъпвате на нова работа? Със сигурност искате да направите приятно впечатление на колегите си и да ги накарате да ви харесат. Когато говорим за ползи обаче има трима души, с които ще бъде най-добре да завържете близки контакти:
Служител от „Човешки ресурси“. Той или тя винаги ще знае кога се отварят възможности за повишение или пък се очертават съкращения. Освен това може да ви посредничи при преговори за вдигане на заплатата.
Асистентът на шефа. Ще може да ви информира за графика на началника ви, в какво настроение е той и кога е най-подходящият момент да го помолите за услуга, ако ви се налага.
Звездата на офиса. Това е колегата, който винаги върши работата си перфектно и навреме. Добрите отношения с него ще ви помогнат да разберете каква е тайната на успеха му и да добиете ценни знания за самото поле на дейност.
Припомнете си и 7-те неща, които никога не бива да казвате в първия си ден на нова работа.
Коментари