Виждаме логата на известни компании всеки ден, но замисляме ли се какво означават? Оказва се, че зад някои от тях се крие по-дълбок смисъл. Например:
Amazon. Много хора бъркат стрелката, сочеща от A до Z за усмивка. Всъщност тя показва, че на сайта могат да се намерят всякакви стоки – от А до Я.
Toyota. Трите елипси всъщност били образи на три сърца – това на клиента, това на продукта и това на технологичния прогрес.
Adidas. Логото изобразява планина. Идеята е да напомня за препятствията, които всеки от нас преодолява в живота си.
Audi. Четирите кръга представляват четирите компании, които създават Audi през 1932 г. - DKW, Horch, Wanderer и Audi.
Apple. Отхапаната ябълка е препратка към забранения плод в Библията.
Mercedes-Benz. От компанията явно са доста самоуверени – те твърдят, че логото им показва доминацията на Mercedes над земята, морето и небето.
Google. Два от цветовете на букви се повтарят. Това не е случайно. Създателите на Google са си мислели, че потребителите ще очакват всички цветове да са различни. Затова повторили някои, като така искали да покажат, че не се ръководят от традиционните правила и мнения.
Коментари