Американската компания United Group вече е собственик на медийната група около Нова телевизия, след като завърши придобиването на "Нова Броудкастинг Груп". NOVA свали от ефир предаването на Беновска
"С радост посрещаме "Нова" и нейните служители в семейството на "Юнайтед Груп". България е привлекателен пазар за нас и като част от "Юнайтед Груп" "Нова Броудкастинг Груп" ще продължи да надгражда силните си страни", казва главният изпълнителен директор на United Group Виктория Боклаг.
"Нова броудкастинг груп" е най-голямата медийна група у нас и достига средно до 80% от българското население всеки месец. Тя притежава 10 ТВ канала, които са сред най-гледаните у нас: "Нова телевизия", "Кино Нова", Nova News (бившата Канал 3), "Нова Спорт", "Диема", "Диема Фемили", "Диема Спорт" и "Диема Спорт 2", както и няколко радиостанции.
-
Домусчиеви продават NOVA на печалба, купувачът е сърбин
Само 2 години след като купиха Нова телевизия братята Кирил ...
виж още
Тя е собственик и на медийната компания "Нет Инфо", в което влизат електронната поща abv.bg, новинарските сайтове Vesti.bg и Dariknews.bg, спортният сайт Gong.bg и сайта за прогнозата за времето Sinoptik.bg. Част от групата са и платформата за видео споделяне vbox7.com, платформата за промоционални оферти и ваучери Grabo.bg, интернет сайтът и приложението Fina.bg и др.
"Между "Нова" и другите наши медийни операции съществува добра съвместимост. Това ни дава възможността да постигнем синергия и да разширим мащаба си, за да увеличим инвестициите си в локално съдържание, което да удовлетвори нашите клиенти", добавя Боклаг.
"Нова Броудкастинг груп" ще има и нов шеф - дейностите й ще бъдат супервизирани от бившия изпълнителен директор на RTL - Дирк Геркенс, професионалист с повече от 25 години опит в сферата на телевизията. Той ще наблюдава случващото се и развитието на "Нова".
Геркенс често влиза в класациите за най-влиятелни личности в унгарската медийна индустрия. Има над 25 години опит в големи тв компании в страни като Люксембург, Полша, Унгария. Геркенс е учил журналистика и финанси в Белгия и е завършил магистратура в един от най-старите и престижни университети в бизнес областта в Испания.
Придобиването на "Нова Броудкастинг Груп" е в съответствие със стратегията на United Group да притежава както телекомуникационни, така и медийни компании на пазарите, където оперира. Платформата на компанията обединява водещите оператори и най-добрите производители на съдържание в Югоизточна Европа.
Медийното подразделение на United Group - United Media всяка година произвежда повече от 20 000 часа оригинално съдържание и излъчва повече от 30 канала, които са на разположение за наземни, кабелни, DTH, OTT и IPTV платформи.
Коментари