На специална онлайн дискусия с представители на над 50 представители на медии от цяла България, мениджърският екип на Нестле България представи и коментира както резултатите за 2020 г. и какво стои зад тях, така и успешната адаптация и трансформацията на ангажиментите и плановете на компанията в трите основни направления: икономическо, устойчиво и социално развитие, в съответствие с настъпилата извънредна ситуация в световен мащаб.
"Горди сме, че през 2020-та година Нестле България успя да затвърди позицията си на пазарен лидер и генерира 1.1% ръст в приходите от продажбите спрямо предходната 2019-та година. Органичният ръст в страната беше положително повлиян от иновациите в портфолиото ни, ръст на категориите храни за домашни любимци и кулинарни продукти, както и значителния ръст в канала на електронната търговия. Още по-развълнувани сме да оповестим, че по план 2021 г. е поредната година, която ще отбележим с нова инвестиция от 22 милиона лева. Тази инвестиция отразява стратегическата роля на нашата фабрика и включва разширяване и автоматизация на производствен капацитет на нови продукти.", сподели Петър Стоилов, изпълнителен директор на Нестле България.
-
Nestlé инвестира 23 млн. лева във фабриката си в София (ВИДЕО)
Нестле България инвестира нови 23 милиона лева във фабриката...
виж още
Нестле България продължава да инвестира усилено във фабриката си в София, като за 2020-та година компанията е вложила 23 милиона лева в нови технологии, продуктови иновации, устойчиво развитие и модернизация на оборудването. Сара Вуйтине, Мениджър на Фабрика за шоколадови продукти и бисквити, Нестле България, сподели, че постоянните усилия на компанията за подобряване на устойчивите практики във фабриката водят до значителни резултати, спестявайки над 32 тона пластмаса и 43 тона хартия на природата. Компанията отчита и 31% спад на генерираните въглеродни емисии и 15% при консумацията на вода за 2020-та година. За настоящата година амбицията на Нестле България е да намали разхода на вода с допълнителни 4% и да достигне 100% зелено електричество във всички свои помещения в България.
Дори в условията на безпрецедентна криза компанията продължи да помага на българското общество, фокусирайки усилията си в няколко основни посоки: младежка заетост, устойчиво развитие, активен начин на живот и балансирано хранене, както и битката с COVID-19. Дарителската подкрепа в тази посока надвишава 1.8 млн. лв. в полза на обществото. "Подкрепихме стотици младежи, силно засегнати от новата реалност, в търсенето на кариерни възможности. Активирахме и редица инициативи в подкрепа на хората на първа линия в страната, включително помогнахме финансово и на засегнати наши бизнес партньори и раздадохме над 188 000 порции храни и напитки на общини, болници, Бърза помощ и хранителните банки.", сподели Нели Ангелова, Мениджър Комуникации Югоизточен пазар.
Нестле България продължава да спазва стриктно своите социални ангажименти, затвърждавайки позицията си на социално отговорна компания. Чрез националната образователна програма Нестле за по-здрави деца! компанията успя да вдъхнови още над 11 000 деца и 8 500 родители да водят по-добър начин на живот, като ги стимулира да се хранят по-балансирано и да открият ползите от физическата активност. Най-мащабната кампания за активен начин на живот и балансирано хранене Нестле за Живей Активно! успя да вдъхнови над 530 000 души да водят по-активен начин на живот - "Всички тези усилия ние наричаме създаване на споделена стойност – защото вярваме, че бизнес, който помага за по-добрия живот на хората и развитието на обществото, е устойчивият бизнес.", сподели още Нели Ангелова.
Коментари