За инфлуенсърите, бизнеса и тяхното съвместно бъдеще


За инфлуенсърите, бизнеса и тяхното съвместно бъдеще
Снимка: iStock

2138

На инфлуенсър сцената в България вече има голям брой влиятелни играчи. Всеки инфлуенсър си има определена тема, която развива - като пътуване, готвене, родителство, лайфстайл или мода, и др. Интересен факт, който разбрахме от скорошно проучване на PR агенция MSL Sofia, е че микро и макро инфлуенсърите (хора, добили известност през социалните мрежи с даден вид експертизa) са еднакво популярни с българския съвременен елит от знаменитости, като Юлиян Вергов, Александър Кадиев и Михаела Филева, например.

Тук идва въпросът – какво най-много се харесва на българския потребител? Вижте подробното проучване ТУК.

Още от Пазари


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички