Колко често виждаме лого на букмейкърски сайт по време на футболен мач?


Колко често виждаме лого на букмейкърски сайт по време на футболен мач?
Снимка: LAP.BG

1288

Всяко спортно събитие има твърд зрителски интерес и колкото по-сериозно е, толкова повече зрители ще бъдат пред малкия екран и разбира се - на стадиона. И след като имаме струпването на погледи на едно място, няма как да избягаме от още един много специален факт - рекламите ще бъдат с особено висок брой. Ако четете заглавието най-вероятно се досещате, че ще говорим за букмейкъри - един от най-големите рекламодатели в това отношение.

Замисляли сте се върху количеството реклами и най-вече букмейкърски лога, които присъстват в едно събитие. И това не ни изненадва, анализаторите от Efir Bet с ревю за Betano посочват, че бранда спонсорира няколко футболни отбора, както и още няколко други тима в различни дисциплини. Все пак нека дадем отговор, ако вярваме на английските спортни канали,  един спортен фен вижда спортно лого на букмейкър около 700 пъти и това не се случва само за локалните фенове, но и за световните, особено след като Висшата лига често се гледа от цял свят. Логично е, че след като спортът няма възрастови ограничения, следователно ако един възрастен гледа точно толкова пъти символите на букмейкърите, точно толкова го виждат и малолетните фенове.

Според някои експерти, тази практика трябва да се промени, особено след като често подсъзнателно някои се облъчва не само с примамливи предложения, но и с още редица други използвани предложения. Има само един проблем, букмейкърите инвестират много в спорта и след като трябва да достигнат до повече играчи, логично е да брандират отбори, стадиони и каквото още може да се брандира. Не трябва да забравяме и още една много специална подробност - получаваме по-високо качество на игра.

Тук обаче идва и големият въпрос, ако рекламите имат толкова високо влияние, каква е връзката между спортните залози, зрителите на дадено дерби и влиянието върху правенето на спортни прогнози? След като коментирахме присъствието на млади зрители, трябва изцяло да ги изключим изобщо от уравнението - всеки бранд има наложени ограничения и шансовете един малолетен или непълнолетен играч да направи залог, са нулеви.

От друга страна експертите забелязват, че докато рекламите могат да бъдат забавни, ако един почитател на спорт не разбира нищо от залози, той най-вероятно няма да регистрира предложението изобщо. Това няма да е първият път, в който да се въвеждат регулации, но това не ни изненадва. Спортът е скъпо удоволствие и за качеството му се изисква финансиране. Ако се чудите защо винаги букмейкърите подават първи ръка, отговорът винаги е в количеството средства и скоростта, с която могат да ги направят.

До този момент сме виждали редица компании, които по един или друг начин не успяха да се окажат правилния или достатъчно добрия спонсор. Ако се чудите колко точно се инвестира в някои отбори, нека напомним, че преди години имаше тимове като Манчестър Юнайтед, които официално се нареждаха по стойност до спортния отбор на Ferrari - именно тук можем да се досетим кои бях и някои от основните спонсори по това време.

Не е трудно да открием, че в момента има ограничения в мобилните платформи, както и контрол върху рекламите, но дори и това не ни изненадва. Впрочем букмейкърите продължават да бъдат един от най-регулираните сектори и дори не се оплакват от наложените мерки, за тях е много по-важно да предоставят качеството на игра, както и професионализма в своята платформа, а след като са обвързани от самия спорт, не можем да очакваме влияние там.

Още от Пазари


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.81532
  • GBP
    1
    2.35585
  • JPY
    100
    1.18063
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички