Българското кисело мляко „Тримона” e избрано от стотици кандидати да е сред финалистите в американската класация на Dairy Foods за нови млечни продукти. Това е ежегодна класация, организирана от редакторите на най-реномираното в този бранш списание.
Зад идеята на киселото мляко „Тримона“ стои Атанас Вълев, пловдивски агроном, музикант, артист и бохем, който преди почти трийсет години заминава за САЩ с китара на гърба. Всъщност агроинженер по професия, той взима това, което най-добре умее и го преплита със знанието от корените – така се и ражда „Тримона“.
Години по-късно и вече с екип от 10 души зад гърба си Атанас Вълев разказва пред Радио Пловдив, че възможността „Тримона“ да е сред 20-те най-добри млечни продукта в САЩ е от изключително значение за марката, защото това ще направи продукта по-разпознаваем. Според него, това е и единственото, от което той се нуждае.
Вълев определя преднината, която имат пред конкурентите си за огромна, тъй като новият продукт на „Тримона“ не е обикновено кисело мляко, то е „суперхрана“. Основата е базирана на Lactobacilus Bulgaricus, но останалите съставки създават усещане, като от околосветско пътешествие.
Суперхрани от Мексико, Южна Америка и Япония – изграждат характера на трите вида кисели млека „Тримона“ – Revive (съживи), Refresh (освежи) и Protect (предпази). То съдържа имуннозасилващи компоненти – мача, чай, мака, арония, лукума (не локум), хорела, спирулина общо около 15. "Киселото мляко „Тримона“ има леко сладък вкус, който, обаче, се постига без захар. Сладостта му се дължи на плода на азиатско растение – наречено „плода на монаха“, чиито сокове са над 250 пъти по-сладки от захарозата" - казва Вълев.
И още: "Киселото мляко „Тримона“ със сигурност ще бъде разпознато като българско кисело мляко, защото това е първото, което се вижда на опаковката му", подчертава Атанас Вълев пред БНР.
Гласуването продължава до 19 януари.
Коментари