Това е с 15% повече от миналата година, посочва онлайн проучване сред посетителите на Broshura.bg
В периода от 20-ти до 27-ми септември 2021 г. Offerista Group Bulgaria проведе онлайн анкета, в която се включиха 3,166 потребители (над 95% от тях - посетители на популярната платформа за дигитални брошури Broshura.bg). Целта на проучването е да представи какви са нагласите на българските потребители към Black Friday през 2021 г., как и дали са се променили те в сравнение с 2020 г.
Резултатите показват, че малко над 84% от включилите се в анкетата възнамеряват да пазаруват по време на Черния петък тази година, което е с 15% повече от миналата. Близо 55% от потребителите заявяват, че са пазарували и предишни години по време на кампанията Черен петък.
Около 25% от анкетираните споделят, че не планират Black Friday покупки през 2021 г., а като основни причини посочват недоверието си в намаленията и финансови затруднения. Над 80% от същата група респонденти обаче заявяват, че биха пазарували, ако попаднат на изгодна оферта, макар да не са го планирали предварително. Голяма част от тях споделят, че трудно биха преценили каква сума ще изхарчат, понеже бюджетът им зависи от промоциите.
Около 38% от анкетираните, които планират покупки в периода на Черния петък през 2021 г., предпочитат да пазаруват онлайн, но все повече потребители са готови да се завърнат към пазаруването във физически магазин. 8% повече от потребителите през 2020 г., а именно 34%, планират да пазаруват както онлайн, така и на място.
56% споделят, че ще заплатят своите покупки в брой, а останалите – чрез дебитна/кредита карта, банков превод или на изплащане.
Сред разнообразието от продукти, които възнамеряват да закупят потребителите, се открояват:
● черна и бяла техника;
● дрехи, обувки, аксесоари, спортни стоки;
● за дома и градината.
Като категорията черна и бяла техника измества от първото място дрехи, обувки и аксесоари, които са посочени като най-предпочитани за 2020 г.
За актуални предложения за Черен петък участниците в анкетата научават в преобладаващата си част от онлайн източници (социални мрежи, уебсайтове, включително Broshura.bg – уебсайт и мобилно приложение) и телевизия. От Broshura.bg се информират малко над 35% от анкетираните, което е с 5% повече от миналата година.
Традиционно Broshura.bg събира на едно място предложенията за Черен петък на търговски вериги и брандове, за да помогне на потребителите да се ориентират сред множеството от промоционални оферти. Вижте как да промотирате Вашите оферти за Черен петък ефективно в дигитална среда тук.
Цитирането на проучването или на части от него не е разрешено, без да се посочва източника, а именно – Offerista Group Bulgaria, онлайн проучване в Broshura.bg.
Коментари