Социалната мрежа TikTok, собственост на китайската корпорация ByteDance, се стреми да увеличи над 4 пъти размера на бизнеса си, свързан с електронната търговия в глобален мащаб.
Целта е продажбите на стоки чрез онлайн приложението да достигнат до 20 млрд. долара тази година, като се залага на бързото им нарастване в региона на Югоизточна Азия, според запознати представители, цитирани от Bloomberg.
Ако бъде постигнат подобен търговски оборот, той би бил значително по-голям от 4,4-те млрд. долара, на които възлиза стойността на стоките, продадени през 2022 г. чрез онлайн магазина TikTok Shop, предават източниците на Bloomberg, пожелали анонимност.
TikTok разчита на пазарите в Югоизточна Азия, сред които е и Индонезия, където т.нар. инфлуенсъри рекламират онлайн различни продукти, от дънки до червила, като ги показват във видеоклипове, излъчвани на живо в социалната мрежа. Чрез нея потребителите може да ги купят, докато гледат рекламните клипове.
Управляващите във Вашингтон обмислят да ограничат или изцяло да забранят дейността на TikTok в САЩ. Китайската социална мрежа представлява заплаха за националната сигурност на страната, според американските разузнавателни служби, пише ТАСС.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА:
TikTok пуска рекламен продукт, чрез който ще плаща повече на създателите
TikTok разработва собствен чатбот
Коментари