Изцяло обновен магазина BILLA ще отвори врати на 31 август. Обектът на ул. "Софийски герой" 4 ще е доста интересен и различен филиал от всички съществуващи магазини към момента. Общата сума за реконструкцията възлиза на над 5 млн. лв.
Магазинът ще посрещне потребителите с модернизирана фасада, приветливи и уютни търговски зали, по-лесна за ориентация подредба, дигитални решения – каси на самообслужване и дигитализирани етикети, one stop solution. Всичко това е с цел да осигури на клиентите максимално удобство и комфорт при пазаруване, както и да спести от ценното им време.
Обектът ще посрещне клиентите с нов дизайн на фасадата с разпознаваем вход. Броят на паркоместата ще се запази – 186 броя. Традиционните каси ще са 7, а броят на тези на самообслужване е увеличен на 6. В новия магазин има ясно обособени и маркирани стокови групи над хладилни витрини и зони на самообслужване.
В реконструираният търговски обекти са въведени енергоефективни решения – ново поколение СО2 хладилни инсталации. За първи път ще интегрират система за използване на остатъчната топлина от хладилните инсталации за отопление през зимните месеци – heat exchange. Интегрираните екосъобразни решения са част от цялостната политика на компанията за устойчиво развитие и опазване на околната среда, която има за цел постигане на пълна климатична неутралност до 2040 г.
На площ от над 2 хил. м2 ще има суши, пици, сандвичи, салати, фрешове – всичко приготвено на място. One stop solution – в магазина ще има още аптека, оптика, Изипей, Спийди и магазин за домашни любимци.
В интериора е наблегнато на максимално естествени материали имитиращи дърво и камък, допълнително осветление в зона деликатеси, плодове и зеленчуци, хляб и касова зона.
Програмата за реновиране на обектите на веригата продължава, като планираната годишна инвестиция възлиза на над 32 млн. лв. BILLA България фокусира усилията си върху изграждане на съвременни и уютни търговски зали, максимален комфорт, бързина и удобство при пазаруване. За последните 3 години компанията е вложила близо 60 млн. лв. за модернизиране на свои магазини.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.
Коментари