Формула 1 намери нов спонсор в лицето на компанията Crypto.com – платформа за покупка и продажба на криптовалути. Условията по сделката не са разкрити публично, но по информация на CNBC, става дума за 5-годишен договор на стойност над 100 млн. долара.
Като част от споразумението, Crypto.com ще позиционира марката си из събитията на Формула 1 по света, включително новия квалификационен формат Sprint, който ще бъде използван в някои състезания за определяне на стартовите позиции на болидите. Crypto.com ще получи и рекламни позиции покрай трасето до края на този сезон.
Компанията ще представи нова награда по време на състезанието в Белгия през август, като ще стане негов NFT (незаменим токен) партньор. Сделката с Crypto.com влиза в сила от 17 юли, ден преди състезанието във Великобритания.
-
Великобритания забрани най-голямата борса за криптовалути в света
Binance, най-голямата борса за криптовалути в света, получи ...
виж още
Бен Пинкус, директор търговски партньорства на Формула 1, посочи, че компанията ще използва експертизата на Crypto.com “тъй като изследваме света на криптовалутите, като сфера, към която имаме висок интерес“.
Crypto.com посочват, че платформата им се ползва от над 10 млн. потребители, като компанията разполага с приложение, което е достъпно за операционните системи iSO и Android.
Компанията прави пари от такси, начислявани върху трансакциите на потребителите, като вече има няколко партньорства в света на спорта, включително отбора на Aston Martin във Формула 1 и организацията от Националната хокейна лига на САЩ Монреал Канейдиънс.
Формула 1 се притежава от Liberty Media Corporation, която придоби компанията през 2016 година за сумата от 4.4 млрд. долара. Формула 1 използва спортната агенция Creative Artists Agency в преговорите около сделката.
Съоснователят и изпълнителен директор на Crypto.com Крис Марсалек коментира, че са развълнувани да си партнират с Формула 1 „в разработката на NFT, свързването на феновете в спорта по нови и иновативни начини“.
Коментари