Meta, компанията майка на Facebook, надмина пазарните очаквания за тримесечни печалби, задвижвани от възраждащия се бизнес с дигитални реклами, предаде БГНЕС.
Meta отчете печалба от 7,8 милиарда долара при приходи от 32 милиарда долара през наскоро приключилото тримесечие, тъй като месечният брой на хората, използващи Facebook, нарасна до 3,03 милиарда.
"Имахме добро тримесечие. Продължаваме да виждаме силна ангажираност в нашите приложения и имаме най-вълнуващата пътна карта, която съм виждал от известно време", каза главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг в съобщение за приходите.
Meta претърпя тежка 2022 г. на фона на влошен икономически климат, който принуди рекламодателите да намалят разходите, и промените на Apple в поверителността на данните, които позволиха на потребителите да блокират насочването на реклами, стълбът на бизнеса на Meta. Но подобно на другите големи американски технологични компании, цената на акциите на Meta имаше звездна 2023 г., за която Зукърбърг каза през януари, че ще бъде "годината на ефективността".
В съобщението за печалбите си компанията каза, че броят на рекламите в различните ѝ приложения е нараснал с 34 процента на годишна база през второто тримесечие. Анализаторите отбелязаха още по-големия интерес от страна на рекламодателите към Reels, видеоформата, копиран от TikTok, и по-малко мрачен икономически контекст, благоприятен за маркетингови разходи.
ОЩЕ: Threads - предизвикателството на Meta към Twitter, привлече милиони потребители за часове
Коментари