Германската търговска верига Lidl не планира да отваря супермаркети в Северна Македония, нито има план за разширяване, свързан с тази държава. Това обявиха от компанията, опровергавайки многобройни публикации в македонски медии.
Причина за реакцията стана публикувана в множество македонски медии информация, че веригата планира да отвори свои магазини в страната още през тази година, предаде Deutsche Welle.
Lidl постоянно анализира възможностите за експанзия, но за момента няма планове за стъпване на пазара в Северна Македония, уверяват от компанията.
Германският дискаунтър разполага с магазини в 29 държави в Европа и САЩ, като последното голямо разширяване е направено през 2018 г. в Сърбия, където са отворени 41 супермаркета.
От повече от десетилетие търговската верига оперира и в България, като има над 100 обекта у нас.
На Балканите няма магазини от веригата в Северна Македония, Албания, Косово и Черна гора.
Коментари