Френската компания за производство на храни и напитки Danone има възможност за „адаптация“ на брандовете си за руския пазар, се казва в прессъобщение на фирмата, цитирано от ТАСС.
„Проучваме различни възможности как да направим международните марки по-релевантни за местния пазар“, гласи още съобщението.
Според в. „Известия“, позовавайки се на неназовани източници, Danone смята да се откаже от използването в Русия на добре познатите международни брандове. Според изданието става дума за Activia, Alpro, Actimel, Danone и др., като ги замени с по-подходящи за местния пазар.
През октомври Danone обяви, че започва процес на предаване на фактическия контрол на бизнеса си в Русия на местни представители. Компанията подчерта, че това е най-добрият начин да се осигури непрекъснатост в производството и да се гарантира сигурността на служителите и партньорите на компанията.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА:
Danone се отказва почти изцяло от бизнеса си в Русия
След 60 години на пазара: Pepsi спира производството си в Русия
Как много западни компании напуснаха Русия, но марките им - останаха
Коментари