Danone променя имената на продуктите си, за да остане в Русия


Danone променя имената на продуктите си, за да остане в Русия
Снимка: Getty Images

2347

Френската компания за производство на храни и напитки Danone има възможност за „адаптация“ на брандовете си за руския пазар, се казва в прессъобщение на фирмата, цитирано от ТАСС.

„Проучваме различни възможности как да направим международните марки по-релевантни за местния пазар“, гласи още съобщението.

Според в. „Известия“, позовавайки се на неназовани източници, Danone смята да се откаже от използването в Русия на добре познатите международни брандове. Според изданието става дума за Activia, Alpro, Actimel, Danone и др., като ги замени с по-подходящи за местния пазар.

През октомври Danone обяви, че започва процес на предаване на фактическия контрол на бизнеса си в Русия на местни представители. Компанията подчерта, че това е най-добрият начин да се осигури непрекъснатост в производството и да се гарантира сигурността на служителите и партньорите на компанията.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА:

Danone се отказва почти изцяло от бизнеса си в Русия

След 60 години на пазара: Pepsi спира производството си в Русия

Как много западни компании напуснаха Русия, но марките им - останаха

Още от Компании


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички