От началото на годината стартира нов обучителен формат за професионалисти в областта на дигиталния маркетинг и по-специално, в използването на Facebook платформата за бизнес цели – Beyond Academy. Основните му разлики с останалите събития в тази ниша са продължителността на обучението (24 часа в рамките на шест седмици), неговият фокус върху малко известни оптимизации във всички области на фейсбук маркетинга и практическата насоченост.
Пожелахме да научим повече подробности по отношение на нестандартното в този обучителен курс и зададохме въпросите си към основния лектор – Бисер Вълов. Той е създател на Beyond Academy, дългогодишен практик в областта на фейсбук маркетинга и лектор на редица дигитални конференции и семинари.
С какво фейсбук маркетинг курсът на Beyond Academy е по-различно обучение?
Водил съм различни обучения в тази област с продължителност от 1 до 12 часа. Но винаги ми се е струвало, че това не е достатъчно, за да може аудиторията да научи достатъчно нови познания, да може да ги осмисли, да експериментира с тях практически и да обсъди резултатите си, получавайки съвет. В този смисъл повечето конференции и обучения са почти изцяло теоретични и интензивни, давайки познания и нови идеи, но без да има време за възприемане и запомняне на информацията. Още по-малко – за упражнения и обратна връзка. А нашият мозък е така устроен, че единственият начин да запомняме и да се развиваме, е чрез примери и опит. Защото изграждаме асоциативни връзки и без тях не бихме могли да запаметим наученото, колкото и полезно да е то.
По тази причина реших да създам курс с продължителност 24 часа. Но не наведнъж, в едно денонощие, а разпределен в 6 седмици и 12 отделни лекции. За мен това е оптимален начин да се получава голямо количество полезна информация, без тя да уморява и затрупва обучаващите се. Имаме време да разгледаме всички аспекти на фейсбук маркетинга, да ги обсъдим в детайли и стъпка по стъпка, да говорим за оптимизации и трикове, но и да се провеждат упражнения, които често пъти са по-полезни дори от самите лекции.
Колко теми може да се обсъдят за 24 часа?
Разделям всяка от тематиките на две части. Теоретична част, в която говорим за самия канал (Facebook), възприемането му, изграждане на мислене към инструментариума, с който разполага, както и чисто комуникационни принципи и оптимизации. И практическа част, където акцентираме върху примери, опит, идеи и трикове.
Вече се проведе първото издание на курса, в което успяхме да направим такова подробно разглеждане на всички важни теми от фейсбук маркетинга – основните обекти в платформата(страници, групи, профили), реклама и формати, промоции и игри, копирайтинг, Facebook Insights, Ads manager, Power Editor, алгоритъм и видимост в социалната мрежа, реакции и правилно поведение при кризи и похвали. За мен това е същината. Когато ни остава време – говорим и за допълнителни неща като настройки на сигурността и списъци към личните профили, търсачката на фейсбук и т.н.
Има ли допълнителни предимства за курсистите?
Да. На практика курсът не е 24 часа, а много повече. Записването за него дава достъп до затворена интернет общност за взаимопомощ, където постоянно се обсъждат новости, идеи и казуси. Освен това опитът от първото издание показа, че с повечето от курсистите си пишем почти всекидневно. Тези 24 часа са само началото и те са времето, в което се виждаме лице в лице и си говорим.
Освен това целият курс е обмислен така, че да е максимално удобен за обучаващите се – на централна и лесна за достигане локация, в удобни часове след работа и на достъпна цена.
Следващото издание на Beyond Academy стартира след по-малко от две седмици – на 10-ти март. Повече подробности можете да научите на сайта на обучението: http://beyondacademybg.com/
Коментари