Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отваря за кандидатури петото издание на конкурса BAAwards. BAAwards отличава компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година. Условията за участие изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2017 г. и 15 май 2018 г. Участниците могат да подадат своите заявки онлайн до 02 септември 2018 на сайта на конкурса.
През тази година мотото на BAAwards е „БАРкод на успеха“, с което организаторите изразяват идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и успяват да намерят точния ключ към техните нужди и потребности.
Кандидатстващите бизнеси ще се състезават в 10 различни категории: "Нов продукт", "Нова услуга", "Нова корпоративна марка, "Ребрандинг на продукт, "Ребрандинг на услуга", "Корпоративен ребрандинг", "Пускане на пазара на обновен продукт", "Пускане на пазара на обновена услуга", "Активиране на марка" и "Корпоративна социална отговорност". Асоциацията развива конкурса постоянно като тази година за първи път се учредява и студентска награда за проект на тема: „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. Сроковете за подаване на проекти в състезанието за студентска награда ще бъдат обявени по-късно.
Проектите ще бъдат оценявани от водещи специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите. В състава на журито влизат: Кирил Хаджидинев (Белла), Янко Кръндаров (Интерснак), Боряна Великова (Кока-Кола), Силвия Костова (Пощенска банка), Йолита Ботева (ОМК), Венцислав Хиков (Графити-ББДО), Николай Неделчев (Публицис), Юлиян Добрев (Blue Point), Ива Димова (Ipsos), Кристиян Постаджиян (НБУ) и Христо Катранджиев (УНСС).
“В миналогодишния конкурс BAAwards бяха подадени рекорден брой кампании - 43, което представлява 20% ръст спрямо 2016. BAAwards продължава да се развива и успоредно с нарастващия брой заявки за участие, расте и качеството, за което свидетелства и повишаването от година на година на средната оценка в конкурса” – каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
Подробна информация за конкурса BAAwards – срокове и условия за участие, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“.
За БАР:
Българска асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.
Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.
От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.
Добрият маркетолог умее да разшифрова кода на пазара и на потребителските нагласи, за да избере най-ефективните подходи, които водят до успех. БАР отличава екипите, които успяват да разшифроват пазарните тенденции и потребителски нагласи и да ги превърнат в успешни кампании, белязани с “Баркод на успеха“- слоганът на BAAwards 2018.
Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/
Коментари