Тойота Балканс ви уведомява с най-голямо удоволствие за следните промени в отдел Маркетинг на компанията:
Ивайло Блажев започва 5-годишна програма за развитие в компанията. Програмата цели развитието на потенциала на служителите и изграждане на култура на самоусъвършенстване и кариерно развитие. В рамките на тази програма Иво ще следва индивидуален план, който ще му даде възможност да натрупа опит в различни сфери на дейност на компанията. През първата година предизвикателството пред Иво ще бъде да изпълнява длъжността "Търговец нови автомобили" в ТМ Ауто Изток. На тази длъжност Иво ще има възможност да придобие търговски умения за проспектиране и продажба, да развие търговски нюх, да опознае клиентите и да научи целия търговски процес. От сърце благодарим на Иво за приноса към нашия маркетингов екип и за отличната му работа през последните 6 години по отношение на специалните корпоративни, продуктови и медийни събития за Toyota & Lexus; връзките с обществеността и медиите, и подкрепата на продуктовата работа на отдела!
Михаела Радкова се присъединява към нашия екип на позиция Продуктов Мениджър. Михаела има близо 10 години маркетингов опит, от които 5 години като Продуктов Мениджър в Nestle и 5 години във VP Brands International (бивш Винпром Пещера). Във VP Brand International Михаела е заемала позициите Регионален Маркетинг Мениджър, Групов Продуктов Мениджър, отговарящ за разработката на нови продукти и иновации и Експорт Маркетинг Мениджър, отговарящ за развитието на бизнеса на компанията в чужди пазари. Ценният маркетинг опит и познания, които Михаела носи със себе си са съчетани с много енергия и желание за позитивна промяна! Убедена съм, че Михаела ще има изключителен принос към нашата работа и към резултатите на Toyota в България. Като член на екипа, Михаела ще отговаря за продуктите Aygo, Yaris, Auris, Prius и Prius Plus, както и за цялостната хибридна стратегия на марката. Михаела ще поеме и работата по отношение на комуникацията с медиите за марката Toyota.
Иван Антров продължава своето изключително успешно представяне като Lexus Manager Toyota Romania NMSC (Румъния и България). Припомням, че Иван пое тази длъжност през март 2015г. след дългогодишна работа за Toyota & Lexus на българския пазар. Неговите целенасочените и всеотдайни действия по отношение развитието на марката Lexus на двата пазара доведе до многократно увеличение на продажбите в България и Румъния и рекордни постижения при пазарния и дял. От януари 2017 Иван ще поеме отново работата по комуникацията с медиите за марката Lexus в България.
Александър Григоров остава на позицията Brand and Online Marketing Manager. Той e в Toyota Balkans от 2011 г. Притежава богат професионален опит в дигиталния и традиционния маркетинг, натрупан през 16-те години кариера в различни сектори на икономиката. Ориентиран към ефективно постигане на заложените цели и бизнес резултати, които да гарантират максимална възвращаемост, Александър Григоров е уважаван експерт в разработването на интернет маркетинг стратегии, дефинирането на ключови показатели и интерпретирането на уеб-анализи (WebTrends, Omniture Sitecatalyst, Google Analytics). Онлайн визионер, готов да посрещне предизвикателствата, за да постигне по-добра производителност и да стартира успешни нови бизнес инициативи.
Коментари