Международната комуникационна агенция OMD получи престижното признание от водещото специализирано издание за реклама AdWeek и за втора поредна година е глобална агенция на годината. Този успех на веригата се дължи до голяма степен на придобиването на нови големи международни акаунти, сред които: световният лидер в производството на играчки Hasbro, международният медиен гигант Disney, както и мултинационалната компания за производство на храни Heinz.
В България акаунтите се обслужват от Оптимум Медия – част от OMD от 2012 г. Освен за международни клиенти на OMD, агенцията работи и за водещи на българския пазар компании. Повече от 20 години продължава и сътрудничеството на екипа на агенцията с McDonald’s, което го прави едно от най-дългогодишните партньорства в историята на българската реклама.
„Работата по високите международни стандарти на OMD е истинско предизвикателство и сме щастливи от факта, че имаме шанса да прилагаме водещи световни практики в ежедневната ни дейност. Това неимоверно повишава качеството на услугите, които предоставяме на всичките си клиенти“, коментира г-жа Добринка Стойковa, Управител на Оптимум Медия OMD.
„За нас в България 2014 също беше много успешна – спечелихме повече от 10 нови клиента, както и 2 награди от Фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА – злато за иновативно използване на традиционни медии и бронз за медийна кампания. Радваме се за успеха в класацията на AdWeek и се надяваме България да може да дава все по-голям принос за водещата позиция на OMD в световен мащаб“, каза още тя.
Коментари