XIX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2018, ще се проведе между 7 и 9 юни 2018 г. в Дома на културата „Борис Христов“ в град Пловдив и ще представи най-добрите рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 година.
Комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 различни категории в следните раздели: „Аудио-визуални форми и копирайтинг“, „Художествено оформление и дизайн“, „Дигитални форми и креативно използване на медиа“, „Кампании“.
Освен вдъхновяващо съревнование на креативни идеи, ФАРА е и престижен форум за обучение с международни лектори и „сверяване на часовника“ с тенденциите в индустрията по света. Лекционният панел тази година е под мотото „Креативност и ефективност“ и включва авторитетни имена с богат практически опит и награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.
В конкурсната програма на ФАРА 2018 могат да участват само комуникационни агенции, а заявки се приемат до 30 април на интернет сайта www.fara.bg или на място в Българската асоциация на комуникационните агенции.
Коментари