Дигиталната образователна инициатива на Банка ДСК „Национална финансиада“ бе отличена с престижната първа награда в категория „Кампания за устойчиво развитите/корпоративна социална отговорност“ на конкурса PR Приз 2019 на БДВО (Българско дружество за връзки с обществеността). Кампанията е осъществена в периода октомври 2018 – март 2019 година, от екипите на Банка ДСК и агенции MSL и Digitas, част от Publicis Groupe България.
„Национална финансиада“ е образователна инициатива, която цели да подобрява и развива финансовата грамотност на младите хора още в семейната им среда. Затова и първото издание на кампанията се проведе под формата на дигитални състезания за финансова грамотност за отбори, формирани от ученици и техните родители. Победител в първото национално състезание стана отбор Da Vinci от гр. София, съставен от 16-годишната Жанет Таблова и баща ѝ Стоян Таблов, а наградата за ученичката е стипендия за нейното бъдещо висше образование в размер на 3 000 лв.
„Изключително сме щастливи и горди от това високо признание за образователната инициатива „Национална финансиада“. В Банка ДСК се стремим да инвестираме постоянно в обогатяване знанията на младите хора и с „Национална финансиада“ правим точно това – показваме посоката за изграждане на личностни умения сред младите хора за разумно финансово планиране на техните средства, и насърчаваме това да се заражда в тяхната семейна и житейска среда. Благодарим на журито на БДВО за тяхното високоекспертно мнение и оценка за кампанията, както и на нашите партньори от Publicis Groupe и Фондация „Инициатива за финансова грамотност“ за успешната реализация.“, коментира Виолина Маринова, Председател на УС и Главен изпълнителен директор на Банка ДСК.
„Благодарим на Банка ДСК за това, че повярваха в идеята и заедно с комуникационния екип на банката поставихме началото на една дългосрочна образователна кампания за младото поколение. Отличието на БДВО в конкурса PR Приз е признание за съвместната ни работа и показва стойността на иновативните дигитални проекти, особено когато са насочени към младите хора и семействата.“, коментира Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe.
Общо 30 организации (комуникационни агенции, компании, неправителствени сдружения и институции) се включиха в тазгодишното издание на конкурса PR Приз Influencing the Influencers на БДВО, като представиха рекордния брой от 92 проекта в общо 14 категории. Най-оспорваната надпревара бе именно за „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност“, която събра най-много конкурентни проекти на бранша.
„Национална финансиада“ продължава в момента с второ издание под името „Лятна финансиада“. Тя се състои от три игри, които ще се проведат между април и септември 2019 г., под формата на тестове от по 20 въпроса на финансова тематика. Състезанията отново са по двойки в смесени отбори от родители и ученици (16-19 г.). Всички, които искат да се включат в „Лятна финансиада“, могат да го направят на https://finansiada.bg/.
Коментари