Форум на комуникационната индустрия“, който ще се проведе на 9 май в Sofia Event Center, ще представи данни на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за нетните рекламни бюджети и медийната инфлация в България през 2017, и очакваните стойности за 2018. Eднодневната конференция ще се проведе под надслов „Глобални посоки – локален фокус” и ще направи обзор на рекламния пазар oт бизнес гледна точка. В три тематични панела представители на топ мениджмънта на голeмите медийни групи и рекламодатели, някои от водещите маркетингови изследователи и международно признати лектори ще споделят с аудиторията от маркетингови и комуникационни експерти коментарите и прогнозите си за трансформацията – в рекламния бизнес, потребителското поведение и в дигиталния свят.
Събитието ще бъде открито с годишен обзор на бизнеса от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), представен от София Пенева, председател на Управителния съвет. Tя ще покаже данни на БАКА за инвестициите в различните типове медии за 2017 и 2018. Глобалните трендове и локалните предизвикателства през годината ще се дискутират в отворен панел от топ мениджмънта на някои от най-влиятелните компании в бранша, сред които: Дидие Щосел, CEO на Nova Broadcasting Group, Флориaн Скала, CEO на bTV Media Group, Николай Неделчев, управляващ директор на Publicis One, Александър Димитров, главен изпълнителен директор на Mтел и Михаела Пиерова, генерален директор на Sanofi. Модератор на дискусията ще е Велислава Попова, главен редактор на Dnevnik.bg. Първият панел, посветен на бизнес трансформацията ще завърши с лекция на Лий Хобс, вицепрезидент Телевизия за Европа, Близък Изток и Африка на Дискавъри, който отговaря за унифицираната стратегия за 360-градусов мениджмънт на платените канали, като Discovery Channel и TLC на 140 пазара и ще говори за предизвикателствата пред телевизионния пазар.
Панелът, посветен на потребителски нагласи, ще бъде открит от д-р Патрик ван Веен, експерт по социално поведение и основател на Apemanagement®. По образование биолог, с богат практически опит във неправителствения, правителствения, академичния и частния сектор, д-р ван Веен прилага уникален подход при изследването на поведението на потребителя, съпоставяйки го със същите импулси, които определят социалното поведение при маймуните. В своите завладяващи презентации той прави забавен паралел със социалната структура на приматите, и помага на компаниите да подобрят разбиранията и проблемите си като първа стъпка към намиране на адекватното решение в новата реалност, в която един клик на мишката може да преобърне мащабни бизнеси. Лекцията му за потребителското поведение ще бъде последвана от дискусия за социалната промяна в потребителя, в която ще участват Марчела Абрашева, регионален директор за Югоизточна Европа на KANTAR TNS, Диньо Маджаров, директор Изследвания в Прагматика, Мирослава Геoргиева, търговски директор на GfK България. Модератор на панела ще бъде Стелиана Колева, директор Обслужване на клиенти в reforma.
Последната част на събитието ще бъде посветена на трендовете в дигиталната среда, които ще имат значение през 2018 у нас. Как да оцелеем в медийния апокалипсис и колко струват данните тук и сега ще дискутират Любен Белов, партньор и основател на LAUNCHub, Емил Олованов, мениджър на Crimtan Bulgaria за Балканите, Кристин Стоянов, изпълнителен директор на Metric DS, Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg с модератор Сибина Григорова, изпълнителен директор на Webcafe.
Първият форум на комуникационната индустрия в този формат се организира БАКА и Ogilvy Group Bulgaria с подкрепата на Discovery и Jameson.
Повече подробности за програмата и форма за заявка на участие можете да намерите на: forum2018.baca.bg.
Цени на акредитации:
180 лв. – за един участник
120 лв. – за един участник от агенция - член на Българската асоциация на комуникационните агенции
* Всички цени са без ДДС
Коментари