Водещият производител във винарската индустрия „Домейн Бойар“ обогати внушителната си колекция от награди с още едно престижно отличие. За втори пореден път марката бе избрана за българския Superbrand на виното.
На тържествена церемония в Sofia Event Center глобалната организация Superbrands връчи за шести път своите призове за отличен брандинг на водещи потребителски и бизнес марки на пазара в България. На събитието беше представено и шестото официално издание, показващо пътя към успеха и съвременните достижения на 37 от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социално отговорни каузи. Присъдени бяха и две почетни награди - на тенис звездата Григор Димитров и на оперната прима Веселина Кацарова за приноса им в промотирането на бранда „България“ и на българската култура по света.
„Ако в най-развитите страни на Европейския съюз брандовите лидери се утвърждават десетилетия, то българските марки имат едва 10–20 годишна история. Именно по тази причина усилията за налагането им са многократно по-трудни, отколкото на техните европейски събратя по съдба. Българските брандови лидери заслужават поздравления от сърце, от душа и от разум – те са изстрадани лидерства!“, заяви проф. Боян Дуранкев, дългогодишен член на експертното жури на Superbrands Bulgaria.
“Домейн Бойар“ - прослава за българското вино по цял свят
Наградата Superbrand се връчва на марки, които са изградили изключителна репутация и предлагат значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите си. Затова не е особена изненада, че я печели именно „Домейн Бойар“. Компанията е лидер в производството на качествени вина, като в последните 10 години затвърди позициите си на водещ износител, реализиращ продукцията си в 24 държави. Годишните ѝ продажби надхвърлят 6 милиона бутилки вино, а оборотът за 2016 г. достигна 23 млн. лева.
Приоритетен пазар за „Домейн Бойар“ е Великобритания. С годишни продажби от над 2 милиона бутилки дружеството държи над 90 % от експорта на българско вино на Острова, като работи с най-големите търговски вериги, сред които Tesco, Marks & Spencers, WMM и др. Други важни пазари са Белгия, Холандия, Люксембург, Полша, където “Домейн Бойар” реализира двуцифрени ръстове между 15-30% за 2017 г. Изключително добро е представянето на марката и в САЩ и Канада.
През последните 8 години фирмата значително увеличи дела си на българския пазар, като отчита нарастващия интерес на потребителите към нови вкусове. Екипът на „Домейн Бойар“ работи с широка палитра от сравнително непознати, но интересни за родните любители сортове грозде като каладок, марселан, темпранийо, мурведър, гренаш, вионие, ризлинг, семийон, които много успешно се отглеждат в условията на българския тероар. Това позволява на избата да произвежда уникални вина и блендове от сортове, които другите местни производители не предлагат. Любопитен факт е, че Домейн Бойар” е първата компания, която пуска на българския пазар вина с намалено алкохолно съдържание – Whisper и Frutino, като с това отваря нова пазарна ниша.
РАЗГЛЕДАЙТЕ НЯКОИ ОТ НАЙ-ХАРЕСВАНИТЕ ВИНА НА "ДОМЕЙН БОЙАР" В НАШАТА ГАЛЕРИЯ.
В 26-годишната си история компанията се наложи като най-награждаваната българска изба, която всяка година печели над 30% от златните и сребърни медали за страната ни. Притежава богата колекция отличия от най-престижните световни винарски конкурси – Vinalies Internationales – Париж, Mondial du Rose – Кан, Concourse Mondial du Bruxelles, Mundus Vini – Дюселдорф, International Wine Challenge и Decanter – Лондон, Balkan International Wine Competition, както и от най-голямото българско винено състезание – „Винария“.
Целите на „Домейн Бойар“ са да се превърне във водещ производител не само на локални, но и на международни марки, не само български, но и вина с чужд произход. В последните няколко години компанията създава и развива на външните пазари собствени международни брандове, бутилирани в България, които се предлагат в цяла Европа. В бизнес отношение “Домейн Бойар” се стреми да се превърне в производствен и логистичен мост между европейските и азиатските пазари, предлагайки устойчиви марки с високо качество на виното.
За Superbrands
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 90 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира качество, надеждност и различие.
Superbrands предоставя право на квалифицираните марки да участват в официалното издание за България за 2017–2018 г., както и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.
Коментари