Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България


Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България
Снимка: All Channels

6663

Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България. От днес, в процеса на преговори за 2018 г., The Sales House ще представя портфолиото със силни брандове на Discovery като Discovery Channel, TLC и Investigation Discovery (ID), замествайки Нова Броудкастинг Груп, който подкрепя медийната компания от 2011 г. насам.

Андрей Григореску (на снимката), директор "Рекламни продажби" за Централна и Източна Европа в Discovery Networks, заяви: „От много години брандовете на Discovery докосват сърцата и умовете на зрителите в България. Сега навлизаме в една нова глава с The Sales House и фокусът ни е да продължим да укрепваме специалните взаимоотношения, които имаме с българската аудитория, като същевременно да дадем възможност на местните търговци да разберат нашите несравними предложения за любимо съдържание като „Треска за злато“, „Кралят на тортите“ и много други. Междувременно бих искал да благодаря на нашите партньори в Нова Броудкастинг Груп за 7-годишния им принос към разширяването на бизнеса ни в България.“

Весела Димова и Гергана Дюлгерова, управляващи партньори в The Sales House, заявиха: „Изключително сме горди да представяме Discovery Networks – една от най-мощните и динамични медийни компании в света, на българския пазар за телевизионни реклами. Това е предизвикателство, което прегръщаме с изключителна отговорност и поемаме задължение към неговия успех. Убедени сме, че висококачественото съдържание, разнообразието на каналите и обвързаността с гражданите ще привлече още повече рекламодатели на нашия бързоразвиващ се пазар.“

Discovery ангажира запалени общества в целия свят, осигурявайки им съдържание, представящо най-разнообразна гама от жанрове – фактологични, лайфстайл, мистерии, забавление. Портфолиото на Discovery в България включва 13 телевизионни бранда, като 3 от тях са отворени към местни рекламодатели, а именно Discovery Channel, TLC и Investigation Discovery (ID). Discovery непрекъснато се развива и обогатява съдържанието си, за да бъде то релевантно за местната публика.

Програмни акценти за 2017 г.:

Discovery Channel

Милионите на Ескобар

26 ноември

Пабло Ескобар е заровил голяма част от своето състояние, изчислено на 50 милиарда долара, из цяла Колумбия, по-голямата част от което никога не е било възстановено. Сега двама бивши служители на ЦРУ, заедно с агентите от Агенция за борба с наркотиците се впускат на лов за милиони.

Ловци на митове: Кастингът

„Ловци на митове: Кастингът“ е напълно нова поредица, включваща следващото поколение от безстрашни претенденти с убийствени строителни умения, научни познания и нерви от стомана. Готови да бъдат оценявани всяка седмица, те разбиват митове и се стремят към победата, за да се превърнат в следващите ловци на митове.

TLC

25 под 1 покрив

Бил и Барб Путман изглеждат като обикновено американско семейство – женени са от 32 години, имат четири деца и обичат да прекарват време с внуците си. Но въпреки това, те не са точно „обикновено“ семейство, защото под покрива им живеят 25 души. Всички те ползват една баня, обединяват всичките си финанси заедно и все пак успяват да функционират като здраво семейство.

Къщата на съпрузите

Седем необвързани мъже и седем необвързани жени ще се преместят в луксозно жилище с намерението да намерят своята половинка – възможност веднъж в живота! Всеки от тях ще има шестима съквартиранти от противоположния пол – всички привлекателни, работещи и преди всичко – всеки от тях е там поради същата причина – искат да се омъжат. Всяка седмица завършва или с прието предложение, или с изгонване.

Investigation Discovery (ID) – ребрандирано от IDx от 1-ви ноември

Чандра Леви: най-мистериозното убийство на Америка

През 2001 г. стажантката от Вашингтон изпраща имейл на родителите си, напуска апартамента си и изчезва. Полицията претърсва града, за да открие 24-годишната жена, но влиятелен мъж пречи на търсенето, любимия на Чандра - конгресменът Гари Кондит. Тази документална поредица ще разследваме едно от най-странните изчезвания в САЩ.

2 мъртви съпруги, 1 жив съпруг

Когато 23-годишната Стейси Питърсън изчезва безследно в Илионоис, нейният съпруг – полицай на име Дрю Питърсън, твърди, че тя е избягала с друг мъж. Разследвайки животите на цемейство Питърсън, следователите откриват шокиращо съвпадение – само преди няколко години бившата съпруга на Дрю загива при съмнителни обстоятелства.

Не само едно убийство

От декември

Напрегнато. Зловещо. Ужасяващо. Всичко започва с ужасното откритие на тяло и началото на интензивно разследване. Следователите бързо се фокусират върху заподозрян. Но точно когато зрителя очаква да се отпусне, ние се потапяме в още една смразяваща, напрегната, кинематографска сцена, където е открито още едно тяло.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички