В България се продават около половин милион матраци, без да броим хотелиерските, които се сменят на две-три години. Българският пазар е голям, да не говорим за този в Индия и Китай. Това каза предприемачът Теодор Димитров, производител на матраци, пред Bloomberg TV Bulgaria.
"Имаме две основни иновации в нашето производство. Има два основни вида матраци - с пяна и с пружини, като и двете си имат плюсове и минуси. Това, което ние направихме, е, че взехме плюсовете и на двете страни и ги събрахме в едно. Нашият матрак е хибриден. Но успяхме да добавим и един полускъпоценен камък - кехлибара - в самата пяна така, че той да се грижи за теб, докато спиш", каза Димитров.
"Иновацията вече е патентована и този специален вид пяна вече може да се произвежда само на едно единствено място в света - малкото село Батишница до Русе", допълни той.
Втората ни иновация е в бизнес модела, каза събеседникът.
"Съществуването на шоуруми не улеснява клиента, а напротив - прави избора му много по-труден и много често след това съжалява за него", заяви още той.
Снимка: Архив
Коментари