BILLA България спечели престижния приз „Компания на годината“ на Годишните награди на сп. Business Lady. В категорията „Етичен бизнес модел“ за 2015 г. BILLA бе безспорен лидер в ритейл сектора със своята последователна политика в областта на корпоративната социална отговорност, грижата за клиентите и служителите, иновациите и налагането на устойчив бизнес модел.
„Посрещаме тази награда с изключително удоволствие и гордост, тъй като нашите ценности, мисия и всички положени усилия са насочени именно към това да развиваме етичен и отговорен бизнес. Отличието е поредното доказателство, че постоянният ни стремеж да подобряваме качеството на нашите услуги и продукти, инвестицията в иновативни методи и създаването на добавена стойност както за обществото, така и за държавата, правят BILLA компания с устойчив и разпознаваем бизнес модел“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.
През изминалата година търговската верига продължи своя проект „Градините на BILLA“, чиято цел е да стимулира българското земеделие и да предостави на клиентите си качествени български плодове и зеленчуци. Компанията въведе политика за асистирано пазаруване за хора с нарушено зрение и постигна огромен напредък в намаляването на емисиите си на парникови газове, рециклирането на отпадъци и оползотворяването на биоразградимите такива, превръщайки ги в биогаз и компост.
Призът „Компания на годината“ дава гласност на добрите и успешни бизнес практики в световен и локален мащаб. Наградата фокусира общественото внимание върху иновативни и актуални модели за управление на бизнеса, които компаниите в България прилагат.
Коментари