Поне 60% от потребителските жалби, които получаваме, са основателни. Това заяви председателят на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) Веселин Божков.
60 000 лева е санкцията при отказ да се пренесе мобилен номер от един оператор на друг. От началото на годината имаме 39 такива случаи. Няма оператор, който да може да откаже при искане да се пренесе номер. Срокът за преносимост е два дни, категоричен беше Божков. Има над 1,2 млн. пренесени номера, откакто това влезе като услуга на българския пазар.
По думите му в последно време телекомуникационните оператори предлагат услуги, които всъщност не могат да доставят. През тази година има 300 жалби само в тази насока. Наложили сме съответните санкции, каза Божков.
Потребителите също се оплакват доста и защото не получават фактури. Задължихме операторите да изпращат фактури, ако изрично потребителят не се откаже, заяви председателят на КРС пред БНТ.
Проблем са и SMS-ите с търговско съдържание. Ако по невнимание дадеш одобрение за получаване, много трудно се отказваш от „абонамента”. Имаше случай в Пловдив, при който потребител 9 пъти беше ходил до офиса на мобилен оператор, за да иска да се отпише, сподели Божков.
Какво още каза той относно покритието на мобилните мрежи прочетете в Actualno.com.
Коментари