Ритейлърите, които по-бързо се ориентират към стабилни дигитални стратегии и инвестиции, ще са с предимство на пазара в бъдеще. Това коментира Петър Владимиров от Interactive Share пред Bloomberg TV Bulgaria.
В България все повече класически ритейлъри застъпват сериозно и дигиталната част, т.е. правят сайтове и минават към онлайн търговия, спомена Петър Владимиров. Все още много българи проучват онлайн и купуват офлайн, допълни той.
Експертът коментира и темата за водещите платформите.
"Instagram за мен е една от топ платформите на 2018 г. Там вероятно вече има 1 млн. 200-300 хил. българи. Тя дава възможности за бизнеса – чисто рекламно, а и чрез създаването на бизнес профил, който ангажира потребителите с регулярна информация. Малките и средни бизнеси могат сами да създават качествено съдържание, ако имат знание и умение за тази платформа", подчерта Владимиров.
Коментари