Ритейл играчите имат нужда от стабилна дигитална стратегия


Ритейл играчите имат нужда от стабилна дигитална стратегия
Снимка: iStock/Guliver

2251

Ритейлърите, които по-бързо се ориентират към стабилни дигитални стратегии и инвестиции, ще са с предимство на пазара в бъдеще. Това коментира Петър Владимиров от Interactive Share пред Bloomberg TV Bulgaria.

В България все повече класически ритейлъри застъпват сериозно и дигиталната част, т.е. правят сайтове и минават към онлайн търговия, спомена Петър Владимиров. Все още много българи проучват онлайн и купуват офлайн, допълни той.

Експертът коментира и темата за водещите платформите.

"Instagram за мен е една от топ платформите на 2018 г. Там вероятно вече има 1 млн. 200-300 хил. българи. Тя дава възможности за бизнеса – чисто рекламно, а и чрез създаването на бизнес профил, който ангажира потребителите с регулярна информация. Малките и средни бизнеси могат сами да създават качествено съдържание, ако имат знание и умение за тази платформа", подчерта Владимиров.

Още от Потребителски стоки и услуги


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички