Веригата супермаркети "Пикадили" започва поетапно затваряне на магазините си в повечето градове в страната. Търговски обекти на компанията ще има само в София и Варна. Целта е "Пикадили" да концентрира усилията си върху модернизиране и обновяване на магазините си в тези два града и най-вече в големите търговски центрове. Това съобщи управителят на "Пикадили" Таня Косева пред "Стандарт".
"Целим да оптимизираме веригата, като я направим по-качествена и по-добре представяща се пред клиентите. Искаме да сме по-фокусирани за да се повиши качеството на обслужването", мотивира решението Косева.
По думите ѝ няма да има съкращения на служители, а на тези от закритите търговски обекти компанията ще предложи алтернативна работа в останалите магазини в столицата и във Варна. Към момента в "Пикадили" работят 1300 души. Косева посочи, че предстои отваряне на нови магазини от веригата, като още вчера е подписан нов договор за наем в офисен комплекс в столичния жк "Дружба".
"Търсим усилено нови локации. Ще отворим колкото се може повече магазини, но няма да правим компромис с локациите", допълни тя. По думите ѝ дори ще се търсят нови служители с цел по-добро и качествено обслужване. "За разлика от други вериги, ние имаме щандове с прясно месо, колбаси, морски дарове и риба, които изискват лично обслужване и отношение. Нямаме кашони със стока, от които клиентите сами да взимат", посочи Косева. Компанията вече е започнала ремонт на супермаркет "Пикадили" в Сити Център София. Предстоят ремонти и обновяване на интериора на търговските обекти в Сердика Център и Мол София. Вече успешно работещ е Пикадили Гурме в София Ринг Мол.
Вчера от "Пикадили" разпространиха съобщение до медиите, в което обясняват, че имат нова пазарна стратегия. Фокусът ще бъде поставен върху стоки от по-висок клас. По този начин компанията ще се стреми да привлече клиенти от средния клас и по-платежоспособни.
Коментари