H&M тества промяна в магазините си


H&M тества промяна в магазините си
Снимка: iStock

2933

Ритейл гигантът H&M пробва нова концепция в един от магазините си в Стокхолм.

В последните години продажбите на веригата се свиват, акциите ѝ загубиха две трети от стойността си от 2015 г. насам, а някои от конкурентите ѝ като че ли се адаптираха по-бързо към промените в индустрията, пише Reuters.

Сега обаче компанията тества нови тактики за привличане на клиенти.

В магазина в Стокхолм се предлагат по-малък брой избрани дрехи, разположени на по-раздалечени (и по-удобни) стелажи и маси, организирани по цвят. Ще се предлага кафе и ще има специални събития, за които ще се пращат покани. 

Интериорът е съобразен с предпочитанията на местната клиентела, вместо да следва стандартизираните правила. Първоначалните впечатления на потребителите са много добри

"Трябва да повишим нивото на качеството, да имаме по-малко стоки, но презентирани по по-добър начин. Задачата е да се продава повече с по-малко", заяви изпълнителният директор Карл-Йохан Першон, внук на основателя на H&M.

Веригата има 4801 магазина в 69 държави и е втората най-голяма в света след испанската Zara. 

 

 

Още от Потребителски стоки и услуги


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички