Ритейл гигантът H&M пробва нова концепция в един от магазините си в Стокхолм.
В последните години продажбите на веригата се свиват, акциите ѝ загубиха две трети от стойността си от 2015 г. насам, а някои от конкурентите ѝ като че ли се адаптираха по-бързо към промените в индустрията, пише Reuters.
Сега обаче компанията тества нови тактики за привличане на клиенти.
В магазина в Стокхолм се предлагат по-малък брой избрани дрехи, разположени на по-раздалечени (и по-удобни) стелажи и маси, организирани по цвят. Ще се предлага кафе и ще има специални събития, за които ще се пращат покани.
Интериорът е съобразен с предпочитанията на местната клиентела, вместо да следва стандартизираните правила. Първоначалните впечатления на потребителите са много добри
"Трябва да повишим нивото на качеството, да имаме по-малко стоки, но презентирани по по-добър начин. Задачата е да се продава повече с по-малко", заяви изпълнителният директор Карл-Йохан Першон, внук на основателя на H&M.
Веригата има 4801 магазина в 69 държави и е втората най-голяма в света след испанската Zara.
Коментари