Международната инвестиционна банка Goldman Sachs инвестира 100 млн. долара (около 174 млн. лв.) в платформата за поръчки на храна и напитки foodpanda. С последната финансова инжекция сайтът събра 310 млн. долара от стартирането си през 2012 г., съобщават от компанията.
След придобиване на ключови конкуренти в Индия, Мексико, Русия, Бразилия, Югоизточна Азия и Източна Европа, платформата планира да използва инвестицията за разшираване на дейността си, реализиране на по-обширна собствена доставка и подобряване на цялостното преживяване на клиентите, в 40 пазара по света.
Foodpanda стъпи и на българския пазар, а от компанията заявяват, че се фокусира върху развиващите се пазари.
Ралф Вензел, съосновател и главен изпълнителен директор на foodpanda, изрази задоволството си от инвестицията на Goldman Sachs Investment Partners. "Развиващите се пазари, представляват голяма възможност за онлайн доставката и поръчка на храна и ние се ангажираме да създадем най-удобния начин за това", коментира той в прессъобщение от компанията.
Като част от кръга за финансиране, Goldman Sachs Investment Partners ще се присъединият към консултативния съвет на foodpanda.
Коментари