Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network откри днес български офис на Amplifi – глобално подразделение за инвестиционен и медиен мениджмънт. Новото звено е още една крачка в изграждането на пълния оперативен модел на групата, който ще Ви позволи да получавате повече и още по-качествени медия услуги от едно място.
Основната цел на Amplifi е да обедини управлението на инвестициите на групата, медийните партньорства, автоматизираното купуване на рекламни площи, проучванията и анализите, като достави максимална ефективност на клиентите от групата, заедно със своите медийни, технологични и инфраструктурни партньори.
"Amplifi е отговорът на Dentsu Ageis Network на променящата медийна среда в условията на дигитализацията, която вече е фактор в почти всяка рекламна дейност. Дигитализацията променя начина, по който се купува рекламно пространство онлайн и съвсем скоро това ще обхване огромна част от различните видове медии в мрежата. Съдържанието, което ангажира потребителите, може да стане много по-ефективен инструмент за постигане на бизнес цели, отколкото интензивна платена кампания в обичайните медии.
В България Amplifi ще работи в четири стратегически насоки – инвестиране и създаване на нови модели за сътрудничество с медиите; информационен мениджмънт в рамките на Amnet; медийно сътрудничество и съдържание, което ще включва както сътрудничества в световен мащаб, така и на местно ниво; маркетинг проучвания и бизнес анализи", уточни Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network.
Коментари