Най-активната предизборната кампания е била в социалната мрежа Facebook, съобщи пред БНР д-р Мариян Томов от българския екип на Европейския център за наблюдение на изборите по проект „Платформа Европа“, които изготвиха доклад по темата.
„Общо от целия ЕС проследихме 193 партии. Кампанията беше най-активна във Facebook. Най-активна в социалните мрежи е била Южна Европа. Италия води класацията, следвана от Португалия, Великобритания, Гърция. България е някъде по средата по активност в социалните мрежи, най-вече във Facebook. Страната ни е отчела 629 публикации. На последно място в класацията са Литва и Ирландия“, посочи Томов.
БСП е първа за България по активност в мрежата, обяви той и добави, че в европейски план партията се нарежда на 17-о място с по над осем поста дневно.
По реакция на потребителите на политическите постове, България върви към последните места, каза още д-р Мариян Томов.
По думите му темата срещу Европа е била изместена от по-рационални теми.
Коментари