Социалното министерство е най-големият рекламодател със средства от европейските фондове. Това става ясно от регулярната месечна справка, която се публикува от администрацията на Министерския съвет.
На 25 август от Министерството на труда и социалната политика (МТСП) са сключили договор за популяризиране на дейностите по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” (ОП РЧР) на стойност от 360 000 лв. Това е и най-големият договор, който управляващите са сключили през отпускарския месец. С последния договор общия размер на средствата за популяризиране на европейската програма, която се управлява от МТСП през програмен период 2014-2020 година, задминават границата от 2,5 млн. лв.
Стойността на сключените договори по ОП “Транспорт и транспортна инфраструктура” (ОП ТТИ) е малко над 800 000 лв. По ОП “Околна среда” 2014-2020 са сключени сделки за над 100 000 лв. По ОП “Регионално развитие” – са на обща стойност 1,6 млн. лв., от които един е за 1 млн. лв. Контрактът е за логистика и провеждане на събития касаещи изпълнението на проекти по програмата.
Според регулярната справка, която служителите, ръководени от вицепремиера по европейските фондове Томислав Дончев изготвят, не присъстват информация за сключени договори за популяризиране на европейските програми, които се управляват от Министерство на икономиката и Министерство на земеделието.
През август месец Министерство на околната среда и водите си е поръчало 30 000 книжки за оцветяване на стойност близо 30 000 лв., а управителите на ОП „Добро управление“ са платили 77 хил. лв. по два договора за печатни и рекламни материали.
Коментари