Близо 471 хиляди лева (без ДДС) предвижда да плати Министерски съвет (МС) за оптимизиране на системата за издаване на удостоверения от и за администрацията на институцията. Това стана ясно, след като МС обяви стартирането на обществена поръчка.
С парите ще се осигури и надграждане на Интегрираната информационна система за държавната администрация. Средствата са осигурени от бюджета на европейската програма “Добро управление”, съобщава БГНЕС.
Ако досега е трябвало да получите удостоверение или служебна бележка от дадена администрация, за да я представите пред друга, то след изпълнението на проекта това трябва да се превърне във вътрешноадминистративна услуга, т.е. информацията автоматично ще се предава между двете институции.
“Дейността предвижда извършване на надграждане на специализираните системи в администрациите и интегрирането им със системата RegiX - платформа, която осигурява достъп до ключови регистри на информационни системи, обслужващи администрациите”, става ясно от документацията към заданието. В RegiX са интегрирани над 60 регистъра на администрациите. Очакванията на възложителя са дейността да се извърши до седем месеца след подписване на договор с изпълнителя.
Втората обособена позиция в документацията предвижда изпълнителят да идентифицира текущото положение на Административния регистър, Информационната система за попълване на отчетите за дейността и състоянието на администрацията и на Списъка с унифицираните наименования на административните услуги. Следва да се изпълнят дейности по оптимизиране и разширяване на архитектурата на системата за срок от осем месеца.
Обект на обучение ще бъдат и 560 служители на държавната администрация, които ще използват системата.
Крайният срок за подаване на оферти е 26 октомври.
Коментари