През 2015 г. отчитаме двуцифрен ръст на застрахователните премии. Оттук насетне фокусът ни ще бъде насочен към общото застраховане, както и към здравното. Искаме да станем лидери в ритейл сегмента. Това заяви Данчо Данчев (на снимката вдясно), изпълнителен директор на „Дженерали Застраховане“, на пресконференция, посветена на обединението на дружеството с по-малкия му конкурент „Виктория“.
По думите на Данчев 72% от ритейл сектора се заемат от автомобилните застраховки. „Досега „Дженерали“ не е била активен играч в автомобилното застраховане, общото ни е по-силна страна. Всъщност 80% от приходите в бранша идват от него“, каза той. В същото време компанията е лидер в здравното застраховане у нас. За да развиват допълнителни продукти в сферата обаче ръководителите ѝ чакат евентуалното случване на здравната реформа.
Според Данчев новите директиви в Кодекса за застраховане и предстоящите стрес тестове са основните предизвикателства, с които ще трябва да се справи застрахователния бранш у нас. „Нашата лична цел е 120% покритие на капитала“, допълни той.
След сливането договорите на клиенти на „Виктория“ ще продължат да се изпълняват при същите условия. Единствената промяна ще бъде новото име на полиците. От 18 декември компанията вече е вписана в Търговския регистър под името „Дженерали Застраховане“.
„В България „Дженерали“ е шеста по пазарен дял. Смятаме обаче, че тук имаме добър потенциал за развитие“, заяви Лучано Чирина (на снимката вляво), изпълнителен директор на GPH (холдинга на „Дженерали“), опериращ в Централна и Източна Европа.
„Дженерали груп“ е сред 50-те най-големи компании в света. Тя оперира в 60 държави и има близо 72 млн. клиенти.
Коментари