Абонатите на "Топлофикация София", които имат просрочени задължения и предстоящо съдебно производство, ще получават информация за това в месечната си фактура. Предвижда се да бъде въведен нов код - "платец", който ще реши проблема, възникващ при смяна на партидите.
От четвъртък "Топлофикация София" започва кампания за обновяване на базата данни на абонатите. В момента информацията не е пълна и на клиента не може да бъде съобщено своевременно, че има просрочено или забравено задължение, посочи председателят на Столичния общински съвет Елен Герджиков, цитиран от БНР.
"Ние си даваме сметка, че има една непропорционалност, особено когато се отнася за малки задължения от страна на клиентите към дружеството и задължения 8 и 20 на 5, се начислява юридическо възнаграждение - 300 лева, което наистина звучи несправедливо. Така, че нашето предложение да бъде внесен доклад в Общинския съвет, с който да задължим дружеството при по-ниско от 300 лева задължение да претендира пред съда за юридически разноски в размер не по-голям от размера на самото задължение", допълни той.
Коментари