До няколко дни стартира нова програма, насочена към домоуправителите, целяща по-добра комуникация между потребителите и дружеството. Това каза говорителят на „Топлофикация София“ Елизабет Павлова пред "Фокус".
„Открихме имейл адрес, на който нашите домоуправители – клиенти могат да се регистрират и да получават информация за спирания и аварии, които евентуално биха продължили повече от няколко часа. Могат да се обръщат с въпроси, свързани с дяловото разпределение, ако „Топлофикация – София“ е техен топлинен счетоводител, както и различни други проблеми, които винаги могат да изникнат във връзка с отоплението и топлата вода в една сграда. Те биха могли да получават актуална информация и много полезни съвети, свързани с енергоспестяването“, обясни говорителят на дружеството.
Павлова заяви, че очаква домоуправителите да се регистрират на имейл адреса, като информация за него има на сайта и колцентъра на „Топлофикация София“.
По този начин ще се улесни комуникация не само с тях, но и с цялата етажна собственост, обобщи Елизабет Павлова.
Коментари