Големите вериги бензиностанции имат много стриктен вътрешен контрол, защото те разчитат на доверието на клиентите и печелят от оборота, а не от разреждане на горива. Това заяви Андрей Делчев, изпълнителен директор на Българската петролна и газова асоциация, пред Нова телевизия.
„Няма как управител на бензиностанция, служител в бензиностанция или шофьор, който кара горивата с цистерна, да развалят качеството”, твърди той. „В малките бензиностанции, особено във ведомствените могат да сложат всичко в горивото и слагат всичко”, смята Делчев.
„Ако се сложи терпентин, той прави бензина много по-взривоопасен”, уточни той.
„Не мога да кажа дали е икономическо изгодно да се слага терпентин в горивото, смятам, че не е оправдано”, коментира Николай Янев, който отговаря за техническото обслужване на една от бензиностанциите в столицата.
„При съмнение от страна на клиента, винаги може да се поиска се от управителя да се направи замерване на точност на съоръжението. Това се прави като се налива гориво в 20-литровия еталон. Всички управители на бензиностанции са предупредени, че не може да се отказва тази услуга”, обясни той.
Коментари